adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Basarab din Bucuresti 2 grade grade

Bucuresti , str. Fluviului, nr. 23  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.8/10 Foarte bine
33 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 33).

record_voice_over Personal:9
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:8.3
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:8.3

Recenziile hotelului Basarab din Bucuresti


   Laurian din Rădăuți Suceava
nota: 9.2
schedule sejur: 12.05.2017 - 13.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine amplasat.
Foarte curat
Personalul amabil
Camerele dotate corespunzător
Prețul bun
   Lucian din Iasi
nota: 8.8
schedule sejur: 10.03.2017 - 12.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul amabil, camera călduroasă, curățenie in camera, destul de usor de ajuns.
thumb_down
Aprecieri negative:
S-a ars un bec in camera, am anunțat imediat dar nu au venit sa remedieze problema.
   Adelina din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 16.11.2016 - 17.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost calduroasa, curata, hotelul este curat, personalul amabil.
   Vladut Mircea din Piatra Neamt
nota: 7.2
schedule sejur: 20.10.2016 - 23.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal hotelier prietenos, curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
E foarte mare galagia noaptea in camera de la parter in care am stat.
   Ovidiu din Braila
nota: 8
schedule sejur: 27.04.2016 - 28.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promptitudine in preluarea comenzii si rezervare.
   Adi din Piatra Neamt
nota: 8.2
schedule sejur: 04.02.2015 - 05.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dragut
thumb_down
Aprecieri negative:
Am gasit aer inchis in camera,totul mirosea a fum de tigara.Vecini galagiosi.In rest totul Ok.
   Andrada Camelia din Craiova
nota: 9.8
schedule sejur: 21.11.2014 - 24.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal intelegator, au rezolvat toate problemele. Am fost incantata ca mi-am putut bea cafeaua in camera dimineata. A fost cald, si patura din camera a fost mai mult decat suficienta, uneori a fost asa cald in camera ca nu era nevoie de ea. O sa apelez la acelasi hotel daca mai am nevoie sa stau in Bucuresti pe o perioada scurta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi baia a fost mica a fost exact ce era nevoie dar nu ar strica o perdea la dus, ca sa nu uzi tot ce-i in jur.
   Gabriela din Galati
nota: 6.5
schedule sejur: 18.07.2014 - 24.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rezervarea s-a facut extrem de simplu si rapid, personalul e amabil si prompt, camera era in ansamblu curata (exceptand mocheta care avea un miros groaznic), lenjeria de pat ok, foarte aproape gara, metroul, autobuze, carrefur orhideea...
thumb_down
Aprecieri negative:
La mansarda e cumplit de cald, am nimerit si in perioada de 34 grade ziua, exista un aparat de aer dar face un zgomot prea mare ca sa poata fi folosit noaptea, racitorul nu face fata, am cerut sa fie schimbat deoarece era foarte zgomotos, al doilea era silentios dar nu racea... Am stat 5 nopti si niciodata nu a fost ridicat cosul de gunoi din baie, de fapt nu a intrat nimeni... Iar mocheta mirosea a picioare nespalate... Extrem de neplacut...
   Andreea C. din Cluj-napoca
nota: 9.8
schedule sejur: 05.07.2014 - 06.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost foarte ok, curata si destul de confortabila . Am avut acces la aer conditionat, frigider.
   Gabriela din Deva
nota: 8.2
schedule sejur: 04.03.2014 - 06.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia este foarte buna , in schimb camera este mult prea mica. Ca si raport pret-calitate merge.
thumb_down
Aprecieri negative:
La restaurant pentru micul dejun trebuie imbunatatita lista de meniuri. Doar doua modeluri de ceaiuri pentru micul dejun ..
   Alexandru Daniel din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 15.02.2014 - 16.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raportul calitate pret a fost excelent.
Rezervarea s-a facut usor printr-un simplu mail.
Curatenie decenta in camera.
Recomand pentru cei care vor sa fie aproape de gara si au un buget limitat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nici un minus de semnalat
   Golgot R. din Cluj-napoca
nota: 9.2
schedule sejur: 19.12.2013 - 23.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura in camera. Curatenie. Distanta mica de gara/metrou.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cabina de dus fara perdea
   Cristian D. din Bistrita
nota: 10
schedule sejur: 25.09.2013 - 26.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost ok, inclusiv mancarea (meniul zilei si micul dejun), camera ff confortabila,conditii super, internet , tv, tot ce vrei. Cand ajung din nou in Bucuresti si trebuie sa raman peste noapte, cu siguranta voi alege hotel basarab. Mi-a placut ff mult, raportul pret/calitate e super. Recomand tuturor!
   Veronica din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 23.08.2013 - 25.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost super! e exact asa ca pe site, aproape de metrou, gara si mall. Au o conexiune la internet foarte buna, deci nu se merita adus stick-uri de net.
   Victor din Galati
nota: 5.3
schedule sejur: 29.07.2013 - 01.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apropiat fata de centrul orasului. Raportul calitate / pret la restaurantul hotelului este foarte ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai trebuie lucrat la capitolul curatenie si anume la repararea anumitor obiecte defecte din camere. Ex.
- usile de la baie nu functioneazasau sunt complet deteriorate (sunt usi pe sina tip acordeon),
- in peretii camerei sunt lasate libere diferitele gauri de la foste dibluri de prindere,
- mirosul de la hota bucatariei ajunge in camerele de la etaj daca este lasat geamul deschis,
- lipsa unei perdele la dus face ca apa sa inunde baia, asta si din cauza ca panta gresiei din baie nu este spre sifonul de scurgere din pardoseala.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Camerele sunt fotografiate dintr-un unghi care nu reflecta exact adevarata situatie.
   Ana Maria din Iasi
nota: 8.2
schedule sejur: 06.04.2013 - 08.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un avantaj ar fi ca e aproape de Gara de Nord si vroiam sa ajungem cat mai repede sa ne odihnim. O parte din personal a fost mai amabila(personalul feminin) si in privinta rezervarii, mi-am mai modificat intre timp optiunile referitoare la camere, si ne-au ajutat cu indicatii, sfaturi, comanda taxi.
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera era ceva par pe jos...destul de mult...probabil din cauza faptului ca am cerut sa ne cazam cat mai repede si nu a fost destul timp sa se faca curat
Personalul masculin a fost neplacut si putin nepoliticos.
   Mihai din Botosani
nota: 9.2
schedule sejur: 28.03.2013 - 29.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, camera destul de mica dar foarte curata si confortabila, raportul pret/calitate foarte bun. Hotelul este situat in apropierea Garii de Nord, Pasajului Basarab, Garii si Autogarii Basarab, precum si statiilor de transport in comun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   Mircea-ovidiu L. din Oradea
nota: 8
schedule sejur: 07.03.2013 - 08.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pret, pozitionare in Bucuresti - aproape de metrou si celelalte mijloace de transport, internet, curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca esti modest nu le observi. La preul acesta...
   Adina Cristina T. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 03.03.2013 - 09.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost excelent. Curatenie exemplara, foarte aproape de mijloacele de transport. Totul nou, personalul profesionist si extrem de politicos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cafeaua si ceaiul foarte scumpe la restaurant. Dar existenta unui filtru cu apa recee si calda la receptie ajuta mult turistul sa aiba acces la bauturi reci sau calde daca isi ia un termos de acasa si pliculete de ceai sau cafea.
   Simon G. din Donostia - Spania
nota: 9.5
schedule sejur: 02.01.2013 - 09.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil si profesional.
- Serviciile nu le-am folosit in totalitate, de exemplu fiind mai tot timpul prin Bucuresti sau in afara lui, nu aveam cum sa ajung la restaurant sa iau masa, de aceea am dat nota 9.
- Curatenie am dat nota 10, deoarece am gasit-o curata si mi s-a pastrat curata pe durata sederii acolo.
- Raport pret-calitate, 10, intrucat la pretul care l-am platit pe camera, nu stiu daca se mai putea prentinde ceva.
- Iar ultimul punct, distanta fata de principalele punte de interes, am notat-o cu 10 intrucat, in primul rand la miezul noptii cand am ajuns, de la gara de nord mi-a fost perfect sa stiu ca am avut o camera calduroasa si primitoare; la fel mi-a fost aproape de Palatul Parlamentului unde trebuia sa ajung, etc. Eu cred ce pentru unul ``aproapele`` inseamna ``departe``, depinde de obisnuinta fiecaruia de a calatorii si nu in ultimul rand de comoditatea fiecaruia de a se deplasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Asa cum am spus prima data, o perdea de dus nu ar fi o investitie dificila, desi nu m-a deranjat, poate de aceasta am notat confortul camerei cu 8, putin micuta, dar confortabila si fara acest accesoriu la dus.
- o investitie majora si destul de costisitoare, peste toate in ziua de azi, ar fi un ascensor.
   Madalin Flavius D. din Vinatori, Judetul Mehedinti
nota: 9.8
schedule sejur: 29.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii: foarte amabil si primitor;
Servicii: Foarte bune;
Curatenie: De nota 10, a fost foarte curat atat in camera cat si in baie;
Confortul camerelor: Nota 10;
Pret: Foarte avantajos, a fost cel mai ieftin hotel din bucuresti pe care l-am gasit pe internet;
Distanta fata de punctele de interes: La 3 minute de gara de Nord,5 minute de Carrefour;
In concluzie, mi-a placut foarte mult, exact cum as fi vrut sa fie.
   Viorel-mihail C. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 18.12.2012 - 21.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Patul foarte comod
-Liniste in zona respectiva
-Daca vrei sa nu fii deranjat e alegerea perfecta si e foarte aproape de Metrou Basarab 150 m, cat si de Gara Basarab sau idm sau orice mai ai nevoie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dusul trebuie reparat curge foarte incet probabil si din cauza ca eram la etajul 3
-La dus ar putea totusi fi pusa o perdea pentru a nu umple toata baia de apa cand faci dus.
   Lacramioara S. din Galati
nota: 9.8
schedule sejur: 28.10.2012 - 30.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut curatenia din hotel si am fost multumita de confortul pe care l-am avut. Este aproape de cele doua gari, Basarab si Nord si aproape de statiile de transport in comun.
   Adriana P. din Constanta
nota: 9.3
schedule sejur: 28.09.2012 - 30.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea locatiei buna, curatenia buna, servirea la restaurant acceptabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcare? trebuie urgent rezolvata problema.
   Liviu N. din Caracal
nota: 6.5
schedule sejur: 18.09.2012 - 21.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul operativ
Pretul bun
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera cu 3 paturi,acestea se pot aranja in alt mod (cuierul cu sifonierul la fereastra ,patul dublu intors perpendicular pe zid,al treilea pat sa fie o canapea ingusta pe zidul cu usa, tv pe zidul unde este dulapul)
nu am gasit decat o singura priza.
Aerisirea camerelor(au un miros de transpiratie)
   Ovidiu-marinel B. din Sibiu
nota: 9.2
schedule sejur: 21.09.2012 - 24.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Faptul ca era in zona in care am avut treaba, pe timpul sederii in Bucuresti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Atat cearsaful, cat si baia aveau par roscat, dovada ca inaintea mea a locuit o femeie. S-ar putea pune mai mult accent pe curatenie. Camera 10 in care am fost cazat nu avea mini bar.
   Levente din Brasov
nota: 7.8
schedule sejur: 17.09.2012 - 18.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal ok, curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mancarea de la pranz - pilaf de orez cu pulpa de pui- a fost oribila, nu am avut telecomanda la tv, iar la micul dejun, dupa ce platesti 12 ron - ceea ce este ok in raport cu mancarea pe care o primesti - nu este in regula ca de ex. ceaiul sa coste extra si inca 5ron. M-i se pare un pret aberant pt un ceai, si in conditiile in care esti clientul hotelului totusi. Astfel ca un mic dejun te costa 17 ron, doar aparent 12, pt. ca toata lumea bea un ceai sau o cafea langa micul dejun, fiind astfel nevoiti sa mai plateasca inca 5 ron. Aici m-am simtit pacalit.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Am descris mai sus, citesti ca un mic dejun coste 12 ron dar de fapt e 17.
   Jasmina din Arad
nota: 8.3
schedule sejur: 31.08.2012 - 01.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt curate
dotate cu clima
aproape de gara de nord
thumb_down
Aprecieri negative:
Dusurile nu au cabina astfel ca apa se imprastie in toata baia
camerele destul de mici
   Mirela din Craiova
nota: 9.2
schedule sejur: 25.08.2012 - 26.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera cocheta, patul confortabil, apa calda non-stop, personalul amabil; chiar mi-a placut.
   Ionut Cosmin din Beius
nota: 9.8
schedule sejur: 11.08.2012 - 12.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel curat, cochet, la un pret extraordinar de bun. Pret in care ai pana si aer conditionat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul minus ar fi amplasarea vasului wc in baie, care era asezat mult prea aproape de chiuveta.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,