adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Zorba II din Bucuresti 3 grade grade grade

Bucuresti , str. Viitorului, nr. 93 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile camerei de închiriat Zorba II din Bucuresti


   Oana din Rm. Sarat
nota: 9
schedule sejur: 21.08.2015 - 22.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt spatioase, frumoase si curate.
Exista o bucatarie comuna suficient de dotata.
Personalul reactioneaza repede la solicitari.
thumb_down
Aprecieri negative:
Per total, parerea ar fi fost poate una pozitiva, daca nu am fi avut un incident.
Am stat doar o noapte. Dimineata s-a luat curentul la camerele noastre si asta a oprit si apa calda. S-a reparat destul de repede dupa ce am anuntat, numai ca, din pacate, apa s-a oprit exact cand prietenul cazat facea baie, asa ca s-a trezit dintr-o data ca face baie cu apa rece. In plus, ne grabeam sa plecam la aeroport, asa ca nu a mai avut timp sa intre in cada dupa ce s-a rezolvat problema. In consecinta, baia cu apa rece pe neasteptate si lipsa de lumina a ramas singura lui experienta din camera si ultima din Romania(el nefiind roman).
Se pare ca problema apare periodic din cauze pe care personalul hotelului nu le poate controla. Dar nu cred ca e de ajuns aceasta scuza. Daca nu e curent si apa calda in camera in care stam, indiferent de cauze, simtim ca hotelul nu ne-a satisfacut conditiile promise initial. Ma gandesc ca am ramane cu alta impresie, daca ar exista o compensare in astfel de cazuri, care sa arate grija hotelului pentru as satisface clientii. Spre exemplu un mic obiect romanesc(o sticluta artizanata de tzuica ambalata frumos )pentru turistrii straini. Se pot gasi idei si mai bune, cu siguranta.
   Iulian din Gl
nota: 8.7
schedule sejur: 22.11.2012 - 27.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost impresionat de faptul ca pozele de pe internet reflecta realitatea, staful a fost politicos si prietenos, camera a fost curata, dotata si utilata, in concluzie as putea spune ca am fost multumit pe deplin.
thumb_down
Aprecieri negative:
Scurgerea de la dus nu a functionat pentru cateva zile
Răspunsul unității:
Ne cerem scuze pentru incident, cu atat mai mult ca Iulian a fost unul dintre cei mai civilizati clienti.
Trebuie sa specificam ca scurgerea de la dus nu a functionat la capacitate maxima doar pentru cateva ore, intr-o singura zi. Personalul a remediat defectiunea destul de repede.
Multumim pentru intelegere.
CONTACT UNITATE
Viorel Nita
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,