adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Simfonia Apartment din Bucuresti

Bucuresti , Calea Grivitei, nr. 150  
​Capacitate: 8 adulți în 2 spații de cazare.
Apartamentul de 2 camere este situat in zona centrala a Bucurestiului, in imediata apropiere a Pietei Victoriei, langa Gara de Nord, avand acces rapid catre mijloace de transport ratb si metrou, restaurante, supermarketuri,banci si centre comeriale.

Proprietatea este compusa dintr-un dormitor, living, baie si bucatarie si dispune de urmatoarele : aer conditionat, frigider, cuptor electric si plita, aparat de cafea, ustensile de bucatarie, fier de calcat, uscator par, masina de spalat, TV , cablu tv, internet wi-fi gratuit, prosoape, produse de ingrijire corporala.

Dormitorul este mobilat cu pat dublu matrimonial, iar livingul dispune de o canapea extensibila pt.2 persoane.
Contra cost poate fi disponibil serviciul de calcatorie si transfer de la sau catre aeroport.
Check in 14.00 - 19.00
Check out 11.00

Contra cost poate fi disponibil serviciul de calcatorie si transfer de la aeroport.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check acces la bucatarie
  • check living

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,