adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Piata Victoriei II din Bucuresti

Bucuresti , str. Iancu De Hunedoara, nr. 29  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Piata Victoriei II din Bucuresti


   Daniela din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 26.02.2016 - 27.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament curat cu minimum necesar pentru locuit. Aproape de mijlocele de transport si de centru. Curatenie impecabila si paturi confortabile. Recomand cu inima deschisa si fara retineri. Felicitari!
   Cristian din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 05.11.2015 - 07.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Comunicativi, receptivi la nevoile clientilor. Recomand cu placere, profesionisti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic
   Adina din Roman
nota: 10
schedule sejur: 18.12.2014 - 19.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este foarte bine utilat si curat. Proprietarii au fost foarte amabili, au raspuns prompt si m-au ajutat cu informatii privind mijloacele de transport. Recomand cu incredere. :)
   Roxana B. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 14.11.2014 - 16.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este foarte curat, lenjerii impecabile, utilat cu tot ce ai nevoie. Are o pozitie foarte buna. Proprietarii foarte amabili si seriosi.
   Gabriel C. din Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 24.10.2014 - 25.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii au fost promti si bucurosi sa ne ajute cu orice fel de informatii am avut nevoie. Apartamentul este curat si utilat cu tot ce am avut nevoie. Ce ne-a bucurat tare a fost ca am gasit cu usurita loc de parcare in spatele blocului.
   Ramona din Bistrita
nota: 9.5
schedule sejur: 19.10.2014 - 21.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine dotat. Lenjerii curate. Poziție buna. Foarte aproape de mijloacele de transport. Recomand.
   Cosmin din Cluj Napoca
nota: 9.8
schedule sejur: 18.10.2014 - 19.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul arata foarte bine si proprietarii raspund promt in cazul in care ai nevoie de ceva.
CONTACT UNITATE
Rodd Raluca
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,