Apartament Happy din Bucuresti

Bucuresti, str. IC Bratianu, nr. 44  
Isabela din Buzau

Garsoniera in care am stat este foarte cocheta, curata, confortabila. Pozitia este exceptionala, vis-vis de restaurantul Hanul lui Manuc. Gazdele foarte amabile si prompte. Voi reveni cu siguranta aici la urmatoarele sederi in Bucuresti si o recomand cu caldura si simt de raspundere tuturor!

​Capacitate: 4 adulți și 1 copil în 1 spațiu de cazare
Va punem la dispozitie un apartament cu 2 camere situat in inima Bucurestiului, la doar cativa pasi de Centrul Istoric , de zona comerciala, de statia de metrou si transport in comun catre celelalte zone ale Capitalei. Apartamentul este situat la etajul 3 al unui bloc cu 8 etaje, este complet utilat si mobilat, avand urmatoarele facilitati:
|> >Bucatarie completa, farfurii, tacamuri, vesela, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Adrian sau Violeta
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.