adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament de închiriat Studio Lujerului din Bucuresti

Bucuresti , bd-ul Uverturii, nr. 10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10.0/10 Excepțional !
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.8
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului de închiriat Studio Lujerului din Bucuresti


   Andreea Diana din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 06.04.2017 - 08.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament foarte frumos, proprietara deosebit de treaba.
   Mirela Elena din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.04.2017 - 16.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul foarte ok
   Oancea G. din București
nota: 10
schedule sejur: 21.02.2017 - 07.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia foarte buna, foarte curat, simplu dar in acelasi timp modern decorat.
Proprietarul amabil, prompt si disponibil pentru orice informatie.
Recomand cu mare incredere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un pic galagie la prima ora dimineata (7-8AM) din cauza traficului rutier.
   Carmen M. din Franta
nota: 9.8
schedule sejur: 20.11.2016 - 25.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, recent renovat, seriozitate maxima, foarte bine plasat din punct de vedere al comertului (centrul comercial Sir la 2 pasi)
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate un pic mai mult echipament in bucatarie nu ar strica, dar oricum minimul necesar exista deja
   Denisa din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 19.11.2016 - 20.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Exact ca in descrierea de pe site
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am sesizat
   Mihaela J. din Chiajna
nota: 10
schedule sejur: 15.11.2014 - 16.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am stat doar o noapte insa mi s-a parut totul super Ok. Dnl Bogdan a dat dovada de seriozitate, iar acolo este curat si foarte bine pusa la punct oragnizarea! Data viitoare, clar, tot aici ma voi caza. Multumesc,
Răspunsul unității:
Va multumesc , si va mai asteptam !
CONTACT UNITATE
Bogdan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,