adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Florina din Bratca 3 grade grade grade

comuna Bratca , sat Bratca, str. Principala, nr. 534  
​Capacitate: 19 adulți în 8 spații de cazare.
Pensiunea Florina – Valea Bratcutei va ofera:

- camere duble, cu dus
- bucatarie separata dotata cu aragaz, frigider, tacamuri etc.
- piscina, foisor, cuptor cu grill pentru mititei, friptura etc.
- mult spatiu verde pentru agrement
Va asteptam!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check masa de ping-pong
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check râu în curte
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check piscină proprie
  • check teren de sport
  • check biliard
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check semineu
  • check livada
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Dl. Balaj
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,