Vila Twins Apartments din Brasov grade grade grade

Brasov, str. Calcarului, nr. 9  
Adina din Tg.mures

Cazarea a fost minunata. Peniunea este intr-o zona linistita, apartamentele foarte spatioase cu o bucatarie dotata cu tot ceea ce ai nevoie . Personalul a fost formidabil, foarte amabil, intelegator si foarte atent la necesitatile oapetilor. Daca mai vin pe la Brasov, neaparat voi sta acolo, indifferent de scopul calatoriei.

​Capacitate: 17 adulți în 6 spații de cazare
Locatia Twins Apartments ofera cazare la o capacitate de 24 de locuri in cele sase apartamente de lux (dispuse doua pe fiecare etaj al cladirii), mobilate elegant ce sunt formate din camere spatioase compartimentate in living si dormitor matrimonial, fiecare avand bucatarie complet utilata cu toate electrocasnicile necesare, baie si balcon propriu. Gama de servicii la dispozitia turistilor garanteaza calitate, promptitudine si confirma clasificarea de 4 stele a locatiei. Apartamentele sunt situate intr-o zona linistita, in orasul de la poalele Tampei, la doar 10 min de mers cu masina de centrul istoric al Brasovului si la numai 5 minute de centrul civic al Brasovului.

Twins Apartments dispune de propria curte cu locuri de parcare, supravegheata video pentru deplina siguranta a turistilor. Este locul ideal pentru vacantele impreuna cu familia, locatia dispunand de spatiu special amenajat unde copiii pot petrecere timpului in liniste, fiind usor de supravegheat de parinti. Accesul in curtea interioara, in parcare, cat si in aparthotel, se face electronic (pe baza de telecomanda) pentru a oferi siguranta 100% turistilor cazati.

Apartamentele se pot inchiria incepand de la o noapte pana la un an, ceea ce iti ofera ocazia sa beneficiezi de confortul maxim pentru atata timp cat ai nevoie.

Servicii care intra in costul camerei:
- oferim oaspetilor nostri ziare, reviste si pliante cu informatii culturale si adrese utile din Brasov;
- serviciul de primire/predare corespondenta;
- serviciul de transmitere/primire faxuri;
- articole de papetarie cu complimente din partea noastra;
- informatii despre starea vremii;
- pastrare obiecte de valoare in seiful receptiei;
- rezervari de bilete de avion, tren, etc;
- rezervari la restaurante, cluburi, spectacole, teatru, cinema, etc;
- parcare in curtea vilei;
- inchiriere fier de calcat;
- apel trezire.

Servicii contra cost:
- mic dejun servit la cerere in camera;
- transfer aeroport;
- inchirieri auto;
- calcat/spalat rufe;
- minibar;
- pensiune completa prin firma de catering.

Program de functionare Receptie intre orele 08:00 - 20:00 in fiecare zi.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check cutie de valori
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masaj
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check plata cu cardul
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check scaun bebe
  • check se acceptă animale
  • check seif la recepție
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check seif în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.