adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Main Square - Piata Sfatului din Brasov

Brasov , str. Piata Sfatului, nr. 21  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Main Square - Piata Sfatului din Brasov


   Adrian M. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 12.05.2016 - 15.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie foarte buna,curat,modern,personal deosebit de amabil
   Alina din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.12.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu a sunat nimeni pentru a confirma sau nu rezervarea asa cum scria pe site.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
Răspunsul unității:
Ati fost sunat, iar telefonul era inchis.
   Ioana din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 30.04.2015 - 03.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila e la 2 minute de Biserica Neagra si Piata Sfatului si are un supermarket imediat langa (chiar non stop). Apartamentul in care am stat avea vedere catre Piata, a fost foarte foarte calduros (avea centrala, si ne-am putut seta temperatura pe care am vrut-o) si foarte spatios.
Wifi-ul a avut semnal bun in tot apartamentul, iar cablul TV are o varietate mare de programe.
Cei de la Receptie au fost foarte draguti si primitori.
Per total, recomand vila si cu siguranta ne vom mai intoarce.
   Gavriliu din Bacau
nota: 8.8
schedule sejur: 21.02.2015 - 22.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Situat chiar in centru
- mobilier ok
- curat
- personal de treaba
thumb_down
Aprecieri negative:
Firele la TV atarnau
- un cuplu strain spala de zor in camera alaturata si a ajuns apa la noi prin perete
- peretii neizolati fonic
   Virgil C. din Pitesti
nota: 9
schedule sejur: 16.12.2014 - 17.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, pozitie foarte buna. Revin cu prima ocazie.
CONTACT UNITATE
Receptie 08:00 - 23:00
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,