adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Toscana din Brasov 4 grade grade grade grade

Brasov , str. Stejerisului, nr. 40  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Toscana din Brasov


   Eduard din București
nota: 9.7
schedule sejur: 25.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul a fost impresionant, iar personalul profesionist si amabil. Locul a fost curat si foarte spatios, atat in interior, cat si in exterior. Micul dejun, oferit sub forma unui bufet suedez, a fost foarte diversificat si gustos. Am gasit gustari calde precum omleta, oua ochiuri, carnaciori, crenvursti, dar si multe tipuri de branza, rosii, castraveti, ardei, masline negre si verzi, mezeluri, pate de ficat, paine prajita, unt, gem, dulceata si alte gustari dulci, sucuri, lapte si ape minerale. Am avut posibilitatea de a lua micul dejun in interior sau pe teresa exterioara. Camera in care am fost cazati a avut doua balcoane spatioase, ambele cu privelisti superbe. Totul este facut cu bun gust si cu atentie pentru detalii. Desi nu am cumparat nimic, am observat ca produsele din minibar-ul aflat in camera aveau preturi acceptabile. Se poate ajunge cu usurinta in centrul istoric al orasului, in aproximativ 10-15 minute de mers pe jos (drumul este inclinat; o singura data am intalnit un caine ce parea periculos, asa ca ne-am intors si am mers cu un taxi). Taxi-ul costa in jur de 8-10 lei pana in centrul istoric.
Am ramas placut impresionati de aceasta locatie si vom reveni cu drag.
thumb_down
Aprecieri negative:
Plafoniera din baie era putin slabita si producea un zgomot suparator atunci cand cei aflati cu un etaj mai sus paseau mai puternic. Am semnalat aceasta problema si cel mai probabil a fost rezolvata.
De asemenea, am observat ca cearceaful de pe pat avea o ruptura pe una din partile laterale.
CONTACT UNITATE
Florin Borzea
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,