adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Paloma din Brasov 3 grade grade grade

Brasov , str. Nicolae Titulescu, nr. 21  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Paloma din Brasov


   Cosmin din Rm Sarat
nota: 10
schedule sejur: 23.12.2016 - 26.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nota 10, personal civilizat, numai bine pentru relaxare.
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecierile deosebite.
La Multi Ani!
   Daniela din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 03.12.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziționare bună, personal de treabă
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de reproșat.
Răspunsul unității:
Multumim pentru recenzie.
   Tamara din Onesti
nota: 9.5
schedule sejur: 14.01.2015 - 15.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului,flexibilitate la solicitari,mirosul de lacramioare a lenjeriei, bombonele in camera, confort termic si fonic(am avut camera cu vederea in curte).
thumb_down
Aprecieri negative:
   Iuliana M. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 10.01.2015 - 11.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt spatioase si curate.
Accesul in curte se face pe baza de cartela de acces.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din camera cu vedere la strada se auzea zgomotul masinilor, insa nu a fost foarte deranjant.
   Liviu din Bucuresti
nota: 4.2
schedule sejur: 15.02.2014 - 18.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste
amabilitate
acces la curte, bucatarie
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu elibereaza bon fiscal
pat incomod, tare; nu era matrimonial, ci Twin

curatenia lasa de dorit (praf); peretii murdari/zgariati
prosoapele, lenjeria de pat - neschimbate pe toata perioada sejurului (3 nopti); curatenie nu s-a facut pe aceasta perioada
apa calda nu avea presiune in primele 2 zile, pana cand s-a cazat o englezoaica -> s-a remediat
CONTACT UNITATE
Carmen Mezei
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,