adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea GreenHill din Brasov 4 grade grade grade grade

Brasov , str. Dealul Spirii, nr. 35A  
Nota 8.9/10 Foarte bine
5 recenzii
Emanoil din Drobeta Turnu Severin (05.01.2017)

Personal calificat in domeniul turismului, curatenie, mic dejun consistent.

​Capacitate: 25 adulți în 12 spații de cazare.
Situată la doar 800 m de Centrul Brasovului Pensiunea GeenHill va îmtămpină cu farmecul specific oraselor de munte romanești, alături de natura generoasă în mijlocul căreia este amplasată. Locatia oferă o saună, WiFi gratuit și parcare privată gratuită.

Camerele moderne au TV cu ecran plat cu canale prin cablu, zonă de relaxare, baie şi balcon sau o terasă.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check fax
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check room service
  • check sauna
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check living
  • check sala de mese
  • check semineu
  • check sala de conferinte
  • check pat bebe
  • check scaun bebe

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie Greenhill
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,