adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Funpark din Brasov 3 grade grade grade

Brasov , str. 13 Decembrie, nr. 112  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Funpark din Brasov


   Gina C. din Luieriu
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2016 - 14.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si va asteptam sa reveniti cu drag si pe viitor !
   Marcel C. din Focsani
nota: 10
schedule sejur: 11.06.2016 - 12.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Designul camerelor
Răspunsul unității:
Va multumim ca ati fost oaspetele nostru si va asteptam cu drag si pe viitor !
   Popescu S. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 21.03.2016 - 22.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super ideea cu camerele tematice. Am stat în camera Grecia și m-am simțit ca la mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Puțin cam departe de centru orașului dar aproape de malul Coresi.
   Luminita din Cernavoda
nota: 9
schedule sejur: 07.04.2013 - 08.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am ales aceasta locatie pentru tematica camerelor: foarte interesanta ideea de a amenaja camerele in functie de anumite zone de pe glob;
Foarte curat atat in camera cat si in baie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiu insuficient pentru familie cu un copil.(nu exista oferte pentru camere triple).
Răspunsul unității:
La cerere, se poate adauga pat suplimentar contra-cost.
Ne bucuram ca ati fost oaspetele nostru si va mai asteptam !
   Livia C. din Constanta
nota: 9
schedule sejur: 03.02.2012 - 05.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura, curatenia si amabilitatea personalului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Petrecerile organizate in weekend fara anuntarea turistilor.
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca ati fost oaspetele pensiunii Funpark si va multumim pentru aprecierile dumneavoastra. Speram ca si pe viitor sa putem fi la inaltimea asteptarilor dumneavoastra. De la noi puteti ajunge in centrul vechi cu un taxi al companiilor pe care vi le recomandam noi in doar 8 minute la pretul de 7 lei. Taximetrele ajung la noi in 3-5 minute. Va rugam sa ne contactati cu orice alta problema.
Va asteptam sa reveniti cu drag !
CONTACT UNITATE
Gabriel Negru
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,