Pensiunea Dolce Far Niente din Brasov

Brasov, str. Lupeni, nr. 11  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

   Andrei din București
nota: 9.17
schedule sejur: 06.02.2017 - 08.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera plăcută, aproape de centru
thumb_down
Aprecieri negative:
Caloriferul la baie era rece și apa calda la chiuveta venea greu
   Maria alina din Năvodari
nota: 10
schedule sejur: 23.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie în camera, prosoape din partea administratorului, priveliște minunată.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsă aragaz.
   Delia D din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 19.09.2014 - 21.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este pozitionata relativ aproape de centru
-Camerele au mobilier nou si bine intretinut
-Pensiunea dispune de o mica terasa cu foisor
thumb_down
Aprecieri negative:
Zgomotele din celelalte camere (se aude totul prin pereti)
-Era frig in camera si am rugat persoana care se ocupa de pensiune sa dea putin drumul la centrala, dar ne-a motivat ca de abia in noiembrie va porni caldura, deci am stat in frig
-Am ajuns noaptea si aveam geamul de la balcon lasat deschis (probabil de aceea era si atat de frig)

CONTACT UNITATE
Receptie 08:00 - 23:00
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.