adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Da Vinci din Brasov

Brasov , str. Apollonia Hirscher, nr. 4  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Da Vinci din Brasov


   Bernath B. din Haifa
nota: 10
schedule sejur: 10.06.2016 - 27.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1. Căldura prietenia și amabilitatea staff ului
m au facut să ma simt acasă
2. Locatia centrala
3 . Camera cu geamul pe strada , nu m am simtit izolata in camera de hotel ci mai mult ca intr o casă a mea
thumb_down
Aprecieri negative:
Singura sugestie ar fi aer conditionat pentru ca Brasovul a devenit un oras f cald in l7nile de vară si e obositor sa dormi intr o camera caldă, ventilatorul nefiind o solutie
   Gheorghe din Constanta
nota: 9.2
schedule sejur: 26.12.2015 - 29.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Restaurant propiu cu mâncare buna
curte interioara
căldură în camera
locație centrala
Personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Cabina de duș din camera 3 ar merita o reparație.
Lenjeria de pat nu foarte curata.
Nu exista parcare proprie, iar găsirea unui loc de parcare în apropiere este o loterie.
   Irina M. din Focsani
nota: 9.2
schedule sejur: 09.10.2015 - 11.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii de buna calitate. Un loc calduros din toate punctele de vedere. Vom reveni de fie are data cu aceeasi placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui imbunatatite accesoriile la baie.
   Adrian din Targoviste
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu au fost locuri disponibile, insa au raspuns propmt.
   Ileana S. din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 08.08.2013 - 09.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia excelenta in inima Brasovului
- curatenia camerelor
thumb_down
Aprecieri negative:
Atat in cursul zilei cat si al serii turistii nu se pot odihni din cauza disctiilor cu voce tare purtate de personalul pensiunii in curtea interioara.
Răspunsul unității:
Buna ziua,
Am luat la cunostinta de nemultumirea dvs. Si tind sa cred ca s-a rezolvat problema.
Ne cerem scuze pentru discomfortul creat de personalul nostru.
Cu respect,Pensiunea Davinci
   Janina P. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 08.12.2012 - 09.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, dimensiunea camerei, servirea in restaurant.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera 1-mobilierul in special patul trebuie reparat sau schimbat.
   Alina P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.08.2012 - 20.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost extrem de amabil si indatoritor, in ciuda faptului ca aveau foarte multa treaba. Camera este foarte confortabila, nu-i lipseste nimic, foarte curata. Mi-a placut in mod deosebit ca bonurile valorice pentru restaurant pot fi folosite la orice masa, nu doar la micul dejun, si pentru orice, inclusiv bautura.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate citeva feluri in plus la meniu, pentru vegetarieni.
   Romeo din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 24.03.2012 - 25.03.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte spatioasa, pozitia centrala, personal amabil.
   Gabriela Sanda B. din Savona -italia
nota: 9.2
schedule sejur: 18.08.2011 - 22.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari, elegante si in acelasi timp armonioase, te fac sa te simti imediat in largul tau. Bun gust in detaliile folosite in amenajarea lor. Bideu in baie.
Terasa interna foarte apretata mai ales pt. Fumatori.
Portiile de mincare de la restaurantul pensiunii, foarte generoase si foarte bune, personalul foarte amabil si disponibil mereu surizatori. Doi pasi pina in piata sfatului, si pina la biserica neagra
thumb_down
Aprecieri negative:
Greu de gasit intrarea in pensiune.
Pacat ca nu se investeste mai mult in intretinerea pensiunii.
Nu exista telefon in camere
   Monica C. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 09.07.2011 - 10.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune cocheta bine amplasata fata de principalele puncte turistice.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usa de la intrarea pensiunii lasa de dorit.
CONTACT UNITATE
Horia
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,