Pensiunea Casa Timar din Brasov grade grade grade

Brasov, str. Gradinarilor, nr. 4  
Jessica din Bucuresti

Great place to stay. Very friend owners, clean rooms, good breakfast, and close to the city center.

Peniunea Casa Timar este situata in Brasov, str. Gradinarilor nr. 4 si are o capacitate de cazare de 10 - 15 persoane.

Intr-un cadru intim si relaxant, va punem la dispozitie 5 camere (1 camera accesibila persoanelor cu dizabilitati fara diferenta de pret) mobilate modern, o bucatarie complet utilata si un living incapator pentru relaxare, intruniri sau petreceri.

Accesul auto facil avantajaza (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check cutie de valori
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check masaj
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check seif la recepție
  • check spalătorie
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Tiberiu Simon
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.