adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Hanna din Brasov 2 grade grade

Brasov , str. Miraslau, nr. 20  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Casa Hanna din Brasov


   Danut C. din Alexandria
nota: 10
schedule sejur: 21.08.2016 - 22.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, discretie,, amabilitate, disponibilitate
   Andra Florentina C. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 28.01.2016 - 30.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda este foarte amabila si primitoare, un domn de bun simt si ospitalier
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa calda nu a mai functionat dupa miezul noptii..
   Florin T. din Timisoara
nota: 9
schedule sejur: 25.11.2015 - 26.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul pensiunii este amabil, pensiunea este frumoasa, de asemenea este curatenie si liniste.
   Corina L. din Suceava
nota: 8.8
schedule sejur: 23.10.2015 - 25.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul pensiunii a fost deosebit de amabil, furnizându-mi informaţiile necesare înainte chiar ca eu să le solicit. Aceasta înseamnă să anticipezi nevoile clienţilor şi să vii în întâmpinarea lor.
Nu am fost deranjată în timpul sejurului şi m-am bucurat de libertate totală.
Pensiunea se află la cinci minute cu taxiul de centrul Braşovului.
   Doinita C. din Mangalia
nota: 9.7
schedule sejur: 21.08.2015 - 25.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit foarte bine la aceasta pensiune,e curat,frumos si liniste.Felicitari !!!
   Marius A. din Cluj Napoca
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.07.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut rezervarea pe site, am primit confirmarea, insa nu am fost contactati de nimeni. Am avut noroc ca intre timp , am gasit o alta pensiune, cu oameni seriosi si foarte amabili. La Hanna, pana duminica seara inca nu stiau , daca de luni, de cand trebuia sa ajungem noi, vor avea locuri libere... Plus ca e destul de departe de centrul vechi.
   Valeriu I. din Ploiesti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 15.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu s-a finalizat. Camerele erau rezervate insa raspunsul a fost prompt.
   Elena B. din
nota: 9.5
schedule sejur: 17.02.2012 - 19.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele aratau foarte bine, curatenie impecabila. Gazdele primitoare si prietenoase.
   V. din Cluj
nota: 9.2
schedule sejur: 02.02.2010 - 06.02.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Internet, tv cablu, curatenie foarte buna si ospitalitate
thumb_down
Aprecieri negative:
Camere un pic micute
CONTACT UNITATE
Madalina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,