adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Hanna din Brasov 2 grade grade

Brasov , str. Miraslau, nr. 20  
​Capacitate: 10 adulți în 5 spații de cazare.
Situata intr-un cadru mai retras si linistit la 1500 m de centrul istoric si tot atat de gara cfr, si la 350 m de autogara 2 in directia bran, Risnov, pensiunea Hanna este ideala atat pentru cei veniti in interes de serviciu, cat si pentru turistii care vor sa petreaca cateva zile de neuitat, intr-un oras plin cu locuri care merita sa fie vazute.


Camerele sunt doate cu bai proprii, uscator de par, frigider, internet in camera si balcon. Suntem la 5 min de Paradisul Acvatic, intr-o zona linistita intre Gara si Centru.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check transport auto
  • check masa de ping-pong
  • check cutie de valori
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check spalatorie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check living
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check seif in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Madalina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,