adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Ambra din Brasov

Brasov , str. Avram Iancu, nr. 4  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Ambra din Brasov


   Emanuela din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 14.02.2014 - 16.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, gazde f amabile
thumb_down
Aprecieri negative:
TV prea mic, jacuzzi nu mergea
   Eugen din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.02.2014 - 06.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pret scazut, personal politicos, mancare neasteptat de buna si rafinata
   Liliana C. din Bals
nota: 9.8
schedule sejur: 29.11.2013 - 30.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apreciez serviciile oferite de pensiune ca fiind de nota 10 ,cu personal amabil si disponibil la cerintele cllientilor.
Camerele sunt impecabile si arata asa cum sunt prezentate pe sait chiar surprinzator mai bine.
M-au surprins placut si am recomandat pensiunea si colegilor mei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin cam rece noaptea in camere si pledurile pt acoperit cam subtiri.
   Daniel din Siria, Arad
nota: 8.3
schedule sejur: 16.09.2013 - 19.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, bun raport calitate pret
thumb_down
Aprecieri negative:
Becul din camera nu functiona, am asteptat vreo 15 minute pana cand a venit receptionerul ca sa ma cazeze
Răspunsul unității:
Multumim pentru recenzia Dumneavoastra.

Ne pare rau ca a trebuit sa asteptati sa va cazati, insa orele de check-in sunt 14:00-20:00, iar dumneavoastra ati ajuns dupa ora 22:30. Imediat cum ati sunat, personalul s-a deplasat si v-a cazat.

In ce priveste becul defect, ne cerem scuze si ne exprimam regretul ca nu ati anuntat Receptia pentru a remedia imediat problema, facandu-va astfel sejurul mai agreabil

Va asteptam cu drag sa reveniti! Multumim ca ati fost oaspetele nostru!
   Stefania din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 03.06.2013 - 06.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, spatioasa, personal amabil, ne-a ajutat cu orientarea in oras, nr taxi, etc; foarte aproape de centru; liniste; suficiente locuri de parcare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Destul de frig in camera;
Recomandam achizitionarea unor pilote de pat mai groase si mai mari;
Un miros neplacut in baie, a trebuit sa stam mai mult cu geamul deschis (lucru incomod pt ca era deja frig in camera); cand tineam geamul deschis nu era sesizabil.
   Bogdan P. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 20.05.2013 - 25.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mai rar gasesti la fata locului exact ceea ce vezi pe site. La ambra asa este (cel putin la camera 1).
Este posibil ca in momentul in care se va concretiza si propriul restaurant sa devina o si mai mare concurenta pentru locatiile similare din zona.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui frigider (macar un minifrigider) in camera - minus mare mai ales ca din spusele domnului de la receptie nu se preconizeaza o astfel de dotare.
Mici imperfectiuni la sistemul de alimentare cu energie electrica, remediate insa in doat citeva minute (posibil sa fi fost si de la reteaua urbana).
   Ionut din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 27.02.2013 - 28.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pretul f.bun/noapte, distanta fata de centru, caldura in camera (diferenta fata de unele recenzii), personal amabil, spatiu decent de parcare in jurul unitatii, prosoape curate, o patura suplimentare in camera, terasa mare (cel putin in camera 2).
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia avea un usor inceput de mucegai in perimetrul cabinei de dus.
- Clanta( capacul acela care este prins in usa in care sta si clanta si iala) era un pic subreda si se misca in toate partile, avand un surub pe jumatate iesit.
- Parola pentru wireless ar trebuii sa fie prezenta undeva in camera, pe o hartie macar, langa telefon.
- Lipsa optiunii pentru includerea micului-dejun in pretul camerei.
Răspunsul unității:
Multumim atat pentru cuvintele frumoase cat si pentru sugestii. Va asiguram ca am remediat problemele semnalate.

Va informam atat pe Dvs. Cat si pe ceilalti turisti ca micul dejun poate fi inclus in pretul camerei, desi nu este foarte legal.

Va rugam ca atunci cand aveti orice fel de dorinta, sa o anuntati la receptie. Vom fi bucurosi sa va ajutam cu tot ce ne sta in putinta. Comunicarea ar trebui sa aiba loc si in timpul sejurului, astfel ca, la orice problema aparuta sa incercam sa gasim rezolvarea imediat si sa va facem astfel sejurul mai placut.

Multumim din nou ca ati fost oaspetele nostru!
   Alexandru din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 16.11.2012 - 18.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat
-apa calda la orice ora
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam racoare in camera
-pilota cam mica pt 2 persoane
Răspunsul unității:
Multumim pentru sederea Dvs. La pensiunea noastra!
   Marian Petrica B. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 19.04.2012 - 22.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate pret, bun, liniste, aproape de centru.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am remarcat minusuri, doar un miros ciudat in camera si faptul ca am urcat pe scari pana la et.2.
   Roxana din Cluj - Napoca
nota: 9.2
schedule sejur: 30.03.2012 - 01.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionarea intr-o zona linistita, dar apropiata de centrul istoric.
Camera mare, baie cu cada si terasa.
Personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera a fost putin rece.
   Constantin C. din
nota: 9.7
schedule sejur: 18.02.2012 - 19.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase.
Curat.
Personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin cam frig in apartament.
   Andrei C. din Sinaia
nota: 10
schedule sejur: 17.01.2012 - 18.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Primire excelenta, personal prietenos, camere cu telefon, uscator de par, mobilerul nu este nou, dar totul este foarte bine intretinut si curat, functional. Foarte aproape de centrul vechi. Iar pretul este mai mult decat fair.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate un frigider in camera nu ar strica!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,