adaugă o unitate turistică
search
date_range

Residence Ambient din Brasov 3 grade grade grade

Brasov , str. Castanilor, nr. 3  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 7.7/10 Bine
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:8
insert_emoticon Servicii:7
lightbulb_outline Curățenie:8
weekend Confort:6
monetization_on Prețuri:8.3
location_on Localizare:8.7

Recenziile Residence Ambient din Brasov


   Irina din Bucuresti
nota: 6.8
schedule sejur: 02.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa;
- baie spatioasa cu geam;
- relativ aproape de centrul vechi (aprox 20 min de mers la pas);
- curatenie;
- accepta tichete de vacanta.
thumb_down
Aprecieri negative:
A se evita cazarea in camerele de la parter din zona receptiei. Noua ni s-a dat camera nr.7, care este chiar langa receptie (foarte mult zgomot produs de persoane care vin sa se cazeze/decazeze, telefoane care suna) si WC-ul de serviciu unde menajerele incep lucru de la ora 7.30-8. Din pacate nici personalul de la receptie nu este prea silentios: la ora 8 are loc schimbul de tura, se povesteste ce s-a intamplat in tura de noapte, se face evidenta banilor incasati, se sta la sueta etc.
Am iesit in 2 dimineti sa le fac observatie ca vorbesc foarte tare chiar in usa camerei, insa au parut contrariati ca ma deranjeaza. Ei erau la serviciu, insa eu in vacanta ....
Usa batanta de pe hol scoate un zgomot deranjant.
Desi confortul camerelor este ok, NU recomand aceasta pensiune persoanelor care vor sa se odihneasca.
Pretul solicitat a fost mai mare decat cel afisat pe turist.info, insa acest lucru mi s-a comunicat in momentul rezervarii.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pretul cazarii
   Claudiu din Arad
nota: 6.2
schedule sejur: 03.06.2017 - 04.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, bunavointa personalului
thumb_down
Aprecieri negative:
Am primit o camera in care nu se putea locui, mirosea ingrozitor.
Dupa miezul noptii, prin bunavointa personalului am primit o alta camera.
   Ariana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.11.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Unitatea este foarte bine amplasata fata de centrul vechi (15-20 minute pe jos), camerele sunt curate si primitoare, nu au fost probleme cu caldura, raport calitate-pret foarte bun. Recomand!
thumb_down
Aprecieri negative:
Singura problema a fost ca unele băi se inundau cand se folosea dusul.
Răspunsul unității:
Multumim draga Ariana pentru recenzie si vom lua in considerare schimbarea sifonului de dus pentru camera unde ati fost cazata. Va asteptam cu drag cu o viitoare ocazie.
   Lucian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 19.05.2016 - 21.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost spatioasa, a fost curata si calduroasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa luati aprobare pentru cateva locuri de parcare din fata hotelului
Răspunsul unității:
Multumim draga Lucian pentru timpul acordat scrierii acestei recenzii. Parcarea din fata hotelului este o parcare publica contra cost la un tarif de 3.5 euro / zi. Din nefericire, nu avem cum sa controlam disponibilitatea locurilor de parcare insa pregatim cateva locuri de parcare in spetele unitatii hoteliere. Va multumim si va asteptam cu o viitoare ocazie.
   Iulia din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 15.08.2015 - 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniște, camerele sunt spațioase, atmosfera placuta
thumb_down
Aprecieri negative:
Scurgerea la duș era infundata
   Felicia din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 30.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament mare, curat, caldura. In prima seara a fost mai racoare, dar am fost intrebati daca dorim mai cald si in celelalte zile a fost foarte bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usile de la intrarea in imobil si de la camera se inchideau foarte greu si ca atare puteau ramane deschise. Lipsa samponului, gelului de dus si a uscatorului de par.
   Bogdan din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 21.12.2012 - 22.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Overall, raportul calitate/pret e ok. Curat, personal ok, central, cazare rapida.
CONTACT UNITATE
Departament Rezervari
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,