adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Premium Residence din Brasov 3 grade grade grade

Brasov , str. Avram Iancu, nr. 15  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Premium Residence din Brasov


   Ionuț din Buzau
nota: 10
schedule sejur: 03.12.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte curată
thumb_down
Aprecieri negative:
Intrarea în cameră prin afara unității
Răspunsul unității:
Va mulțumim pentru apreciere, va așteptăm cu drag sa reveniti.Premium
   Natalie S. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 07.09.2016 - 09.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curațenie, pozele corespund cu realitatea, parcare in curte supraveghiata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi fost bun un balcon(mai ales pentru fumatori)
Distanta un pic cam mare pana in centru (nu e o problema pentru cei care au masina)
   Cartolano González din Badajoz España
nota: 10
schedule sejur: 28.06.2016 - 30.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia linistea orasul si felul in care am fost tratati
   Georgiana din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 20.02.2016 - 21.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au papuci de camera, se aude zgomot de afara dar si din celelalte camere.
   Claudia din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.02.2016 - 15.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O experienta deosebit de placuta. Recomand cu mare incredere aceasta locatie. Curatenie, amabilitate, parcare si o amplasare intro zona linistita si foarte aproape de centrul istoric.
   din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 15.01.2016 - 17.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere moderne, frumos decorate.
Caldura in camere.
Curatenie.
Personal prietenos.
Pozele corespund cu realitatea.
Parcare in curte, in locul unde inainte era spalatoria auto.
CONTACT UNITATE
Adriana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,