Hotel Helis din Brasov

Brasov, str. Memorandului, nr. 29  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.28 / 4 recenzii10 - Excelent !

Nota este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.33
lightbulb_outline Curățenie:8.67
weekend Confort:8.33
monetization_on Prețuri:9.33
location_on Localizare:10
   Florentina din Ploiesti
nota: 9.5
schedule sejur: 27.09.2018 - 28.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost intampinata de o gazda foarte amabila si primitoare,deci nota 10 cu felicitari acestei doamne de la receptie...Camera a fost curata,am avut si apa calda si caldura,deci totul a fost ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut...la acest pret nici nu puteam sa am.
   Ioana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 08.09.2018 - 09.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, personal prietenos, aproape de punctele turistice.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost nemultumiri
   Simona din Galati
nota: 8.33
schedule sejur: 31.08.2018 - 01.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Paturi confortabile, camere triple (mai rar întâlnite), dna de la recepție (bănuiesc că e proprietara) foarte amabilă, locație relativ liniștită, ușor de ajuns în Piața Sfatului, terasă exterioară umbrită, plăcută
thumb_down
Aprecieri negative:
Prosoape uzate, deși curate, lipsă plase antiinsecte la geam, televizor vechi
   Alina Maria A din Vaslui
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2017 - 13.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, curățenie, liniște!
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi de folos o oglindă in cameră.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.