Hotel Grand Hotel din Brasov grade grade grade grade

Brasov, str. Garii-noua, nr. 6  
Marian din Bucuresti

Personal, calitate cazare, extra servicii. Superb, recomand.

​Capacitate: 44 adulți în 20 spații de cazare
Cateva dintre serviciile de care va puteti bucura sunt -acces cu cartela magnetica, televizor led cu cablu Tv, birou de lucru, telefon in camera si in baie, acces gratuit la internet high speed, minibar, jacuzzi, sauna, masaj, fitness, room-service, sala de conferinta, bar, restaurant, parcare pazita.

Hotelul se adapteaza celor ce-l viziteaza in scopul afacerilor, punand la dispozitie doua sali (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check biliard
  • check cutie de valori
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check masaj
  • check parcare
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de fitness
  • check sală de mese
  • check saună
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check jacuzzi in cameră
  • check seif în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.