Garsoniera Yoana din Brasov

Brasov, str. Matei Basarab, nr. 35A  
Marina din Braila

Intimitate, proprietarul nu a venit deloc peste noi...am stat singuri .. Locul este relativ aproape de centru (15-20) min.Brasovul este un oras f mare si este important acest aspect. Este si foarte aproape de Tampa. Proprietarul este foarte serios si de cuvant.

​Capacitate: 2 adulți în 1 spațiu de cazare
Garsoniera Yoana este o locatie eleganta si curata in centrul istoric al Brasovului, situata pe strada Matei Basarabi la nr. 35A, la poalelel muntelui Tampa si la 12 minute de mers pe jos de Piata Sfatului, Biserica Neagra si 10 minute de B-dul Republicii - zona de restaurante, pub-uri si cafenele.

Asigura confortul, intimitatea si conditiile perfecte pentru o vacanta sau un weekend de neuitat fiind de asemenea perfecta pentru calatoriile de afaceri.

Obiective culturale: galerii arta, muzee, teatru `Sica Alexandrescu`, evenimente culturale periodice, expozitii, targuri/festivaluri arta si obiceiuri traditionale.

Sport si agrement: Telecabina `Tampa`(7min), complex sportiv `Ion Tiriac`(10min), Arena `Olimpia` -terenuri tenis/ patinoar(10min), bazin inot;

Obiective istorice si turistice: Biserica Neagra(12min), Poarta Schei(18min), Poarta Ecaterina, Piata Sfatului(12min), Turnul Alb&Negru, Str. Sforii(17min), Biserica Sf.Nicolae (prima scoala romaneasca).

Structura unitatii este compusa dintr-o bucatarie, hol, baie cu cada si o camera spatioasa prevazuta cu un pat matrimonial si tv.

Bucataria este echipata si utilata modern, incalzirea se face cu centrala termica.

Oaspetii nostri au internet WI-FI.

Conditii pentru rezervare:
-Cererea de rezervare se poate face prin E-mail si trebuie confirmata obligatoriu telefonic.
-Pretul pentru cazare trebuie confirmat telefonic.
-Rezervarea sau anularea cazarii trebuie deasemenea confirmata definitiv cu 48 ore inaintea sosirii - telefonic.
-Pentru perioade mai mari de 5 zile se va achita un avans de 30%.
-Rezervarea este anulata daca nu este confirmata telefonic cu 48 ore inaintea sosirii.
-Preturile pentru perioadele de weekend includ zilele de Vineri, Sambata si Duminica.
-Pentru sărbători legale prețul este la fel ca în zilele de weekend.
-Pentru cazare dupa ora 20:00 se percepe o taxa suplimentara de check-in.
- Rezervarea pentru UNA ZI SE face cu 24 ORE inainte

Va asteptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Robert
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.