Garsoniera Lidia din Brasov

Brasov, str. Nicolae Balcescu, nr. 58  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.83 / 6 recenzii10 - Excepțional !

Nota este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:9.5
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:9.5
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10
   Madalina M din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.11.2018 - 11.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne am simțit foarte bine, o cazare extraordinară cu tot ce ai nevoie .. Multumim foarte mult .. O sa revin sigur .. Nnimic
Răspunsul unității:
Nultumesc pentru aprecieri.Va astept cu drag.
   Daniela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 26.10.2018 - 29.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de centru . In garsoniera totul la îndemâna. M-am simțit ca acasă ❤️. Cu siguranța voi mai reveni la următoarea vizita in Brasov .
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
Răspunsul unității:
Multumesc ,va astept cu placere.
   Catalin - Nicolae din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 20.10.2018 - 21.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Excelenta poziționare. Interior cochet, modern. Gazda atenta.
   Liviu L din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 13.10.2018 - 14.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, camera frumoasă, ingrijita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cum arata exteriorul clădirii.
   Ciuperca C din Braila
nota: 10
schedule sejur: 22.09.2018 - 24.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația este foarte ok , aproape de centru , curat cu toate funcționabile
Primirea la fel de placuta , nu am nemulțumiri .
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si pentru faptul ca ati ales sa ne fiti oaspeti.Va asteptam cu drag si data viitoare.
   Bianca din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 23.07.2018 - 26.07.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de centrul Brasovului
Răspunsul unității:
Va multumesc pentru apreciere.Va astept oricand cu mare placere.
CONTACT UNITATE
Lidia Toma
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.