adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Kron Studio Kalista din Brasov

Brasov , str. N. Balcescu, nr. 27  
​Capacitate: 2 adulți în 1 spațiu de cazare.
`Kron Studio Kalista` - este o garsoniera amenajata pentru cazare in regim hotelier in sistem selfcatering;
Amplasata ultracentral la etalul 1 al unei cladiri din centrul vechi al Brasovului, in zona istorica a orasului foarte aproape de Biserica Neagra,
in zona turistica, comerciala si pietonala a Brasovului vechi cuprinsa intre Piata Sfatului - str. Republicii - str.Muresenilor, la poalele masivului `Tampa`;
- adresa: str. Nicolae Balcescu, nr.27, ap.8;
Amenajata deosebit pastreaza spiritul vechi traditional al zonei si va asigura confortul, intimitatea si conditiile perfecte pentru o vacanta sau un weekend de neuitat.
- Functiuni: curte interioara de acces, camera dubla cu pat matrimonial (queen size), baie cu dus si bucatarie complet utilata; Suprafata=35mp.
- Dotari: cablu TV, internet WI-FI, plita/gaz, frigider, toaster, filtru cafea, uscator par, centrala termica proprie;
- Utilitatii in zona: spalatorie/calcatorie, farmacie, hala si piata agroalimentara `Star`, bancomat ATM/banci, inchirieri auto;
- Servicii si alimentatie publica: parcare publica (cu plata), magazin universal `Star`, baruri, terase, restaurante, cofetarii, pizzerii; Obiective culturale: galerii arta, muzee, teatru `Sica Alexandrescu`, evenimente culturale periodice, expozitii, targuri/festivaluri arta si obiceiuri traditionale.
- Sport si agrement: Telecabina `Tampa`(5min), complex sportiv `Ion Tiriac`(8min), Arena `Olimpia`-terenuri tenis/ patinoar(8min), bazin inot;
- Obiective istorice si turistice: Biserica Neagra (5min), Poarta Schei (9min), Poarta Ecaterina (9min), Piata Sfatului (5min), Turnul Alb&Negru (10min), Str. Sforii (5min), Biserica Sf.Nicolae-prima scoala romaneasca (15min).
-Pozitionare GPS:
-Long.: 25,5936070;
-Lat.: 45,6423095;
-Conditii pentru rezervare:
-Informatii despre cazare si conditii de rezervare se pot solicita telefonic sau prin E-mail;
-Rezervarea se poate face numai telefonic;
-Pretul sau plata avansului pentru cazare trebuie confirmat telefonic.
-Rezervarea sau anularea cazarii trebuie deasemenea confirmata definitiv cu 48 ore inaintea sosirii - telefonic.
-Pentru perioade mai mari de 5 zile se va achita un avans de 30%.
-Rezervarea este anulata daca nu este confirmata telefonic cu 48 ore inaintea sosirii.
-Preturile pentru perioadele de weekend includ zilele de vineri, sambata si duminica.
-Pentru cazare dupa ora 20:00 se percepe o taxa suplimentara de check-in late.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check sala de fitness
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check masaj
  • check acces la bucatarie
  • check spalatorie
  • check sauna
  • check living
  • check beauty center

Facilități camere:

  • check sobe de teracota
  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Rodica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,