adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Moritz din Brasov

Brasov , str. Calea Poienii, nr. 19  
​Capacitate: 20 adulți și 7 copii în 9 spații de cazare.
Situata pe Calea Poienii nr.19 ,in cea mai exclusivista zona a Brasovului cu o frumoasa priveliste asupra orasului si a cetatii Brasov,Casa Moritz isi deschide portile pentru a va oferii o sedere cat mai placuta in frumosul oras situat la poalele Tampei.
Casa Moritz a fost construita in anul 1917 ,in stil Art Deco de catre Eduard Moritz, proprietar al curtii de fier Brasov in aceea perioada .Dupa 100 de ani aceasta intra intr-o reparatie capitala si devine ceea ce este acum,pastrand frumusetea detaliilor acelei perioade atat la interior cat si la exterior.
Pozitia centrala permite accesul foarte usor la obiectivele turistice de interes ,fiind situata in centrul orasului.Vis a vis de Casa Moritz se afla parcul Scaefller Brasov,restaurante,baruri,cafenele.Centrul istoric este la cca. 600 metri distanta.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check internet wireless
  • check terasa

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,