Casa Moritz din Brasov

Brasov, str. Calea Poienii, nr. 19  
​Capacitate: 20 adulți și 7 copii în 9 spații de cazare
Situata pe Calea Poienii nr.19 ,in cea mai exclusivista zona a Brasovului cu o frumoasa priveliste asupra orasului si a cetatii Brasov,Casa Moritz isi deschide portile pentru a va oferii o sedere cat mai placuta in frumosul oras situat la poalele Tampei.
Casa Moritz a fost construita in anul 1917 ,in stil Art Deco de catre Eduard Moritz, proprietar al curtii de fier Brasov in aceea perioada .Dupa (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check internet wireless
  • check terasă

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.