adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Clementina din Brasov

Brasov , str. Constantin Dobrogeanu-Gherea, nr. 35  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Clementina din Brasov


   Ana Maria B. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 23.01.2018 - 26.01.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bucatarie complet utilata (doar cutite mari nu am gasit) cu frigider, microwave, vesela, tacamuri, incluzand pana si masina de spalat vase, etc. :)
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost un pic cam frig in camere.
In apartamentul cu 3 camere desi paturile sunt duble, am avut cate 2 pături single pe un pat. :/
   Gino Cristian P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.11.2017 - 10.11.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este foarte frumoasa fiind pozitionata pe deal la aproximativ 15-20 minute de contrul istoric al orasului Brasov. In cazul in care doriti sa va faceti cumparaturile la baza dealului se afla centrul comercial Star.
Camerele sunt spatioase, luminoase si foarte frumos mobilate. Peste noapte caldura porneste automat si la orice ora este la baie apa calda.
Pensiunea mai beneficiaza si de o bucatarie comuna bine echipata si foarte curata, o curte spatioasa iar personalul este foarte prietenos si ne-am simtit ca acasa pe parcursul timpului petrecut la Casa Clementina
thumb_down
Aprecieri negative:
Nemultumiri nu am avut.
   Elena din Galati
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.01.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Am sunat in octombrie pentru a rezerva de Revelion. Mi s-a spus sa revin cu un telefon in noiembrie. A doua oara cand am sunat, mi s-a spus sa revin cu un telefon a doua zi, fiindca patronii nu sosisera inca, iar angajatele de acolo nu stiau daca pensiunea a fost aranjata de ei pentru alte scopuri sau nu. Era deja noiembrie si alternativele pentru Revelion dispareau rapid. Am sunat si a doua zi, ca sa anulez orice intentie de a mai merge la ei. Foarte neseriosi.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,