Casa Chitic din Brasov

Brasov, str. Johann van Gott, nr. 7  
Sebastian Raul din Cugir

Interiorul camerei are un design superb. Camera este bine compartimentata cu multe spatii, patul comod.Curățenia impecabila. Personalul de la hotel este receptiv, a oferit suport la toate solicitarile. Așezarea geografica buna foarte aproape de majoritatea punctelor turistice ptr cei interesați. Restaurantul din incinta hotelului poate cel mai bun pasta bar din Brașov cu specific italian.

​Capacitate: 30 adulți în 11 spații de cazare
Noul boutique Hotel “Casa Chitic” se bucura de o locatie privilegiata la doar cativa metri de Biserica Neagra, Piata Sfatului si Strada Sforii.

Casa Chitic este o unitate hoteliera noua ce a combinat cu success arhitectura veche cu ultimele standarde tehnologice in materie de confort hotelier.

Toate camerele sunt dotate cu mobilier din lemn masiv, pictat, si au fost special concepute pentru (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check cutie de valori
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check living
  • check pat bebe
  • check plata cu cardul
  • check sală de mese
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check seif în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie Casa Chitic
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.