adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Star din Brasov

Brasov , str. Poarta Schei, nr. 11  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile apartamentului Star din Brasov


   Daniel din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 21.12.2016 - 22.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Exact ca in poze. Totul perfect!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista minusuri.
   Marioara N. din Botosani
nota: 10
schedule sejur: 02.11.2016 - 04.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc ,,ca acasa",curat,intim,placut!Ana ne-a intampinat cald,ca pe niste prieteni.Un loc in care sigur vom reveni cu placere!
Multumim,Ana ,ne bucuram ca exista tineri cu initiativa,idei minunate puse in practica pt a face simpla,placuta viata turistilor!
   Andrei din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.05.2016 - 28.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie de nota 10.
Pozitionare de nota 10.
Proprietari de nota 10.
Vom mai reveni si cu siguranta vom recomanda si altora acest apartament.
   Elena - Cosmina din Brasov
nota: 9.3
schedule sejur: 14.02.2016 - 15.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Imi plac mult casele vechi cu tavane inalte, si de asta am ales acest apartament, renovat cu gust si `adus` in zilele noastre dpdv al confortului, intimitatii si comoditatii necesare intr-o calatorie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Gazda creste continuu calitatea locatiei, deschisa sa aduca la indemana clientilor tot felul de `imbunatatiri` mentionate: papuci de casa, vesela, s.a.
   Victoria din Republica Moldova
nota: 9.7
schedule sejur: 12.01.2016 - 15.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In primul rand ne-a placut faptul ca gazda a fost foarte receptiva pe tot parcurul sejurului.
Apartamentul are un bun gust estetic si arata chiar mai bine decat pe poze.Este confortabil, foarte aproape de punctele principala turstice+aproape de statia de transport public.
Multumim gazdei, la sigur o sa mai revenim!
thumb_down
Aprecieri negative:
Chiar din prima zi am avut probleme cu internetul,insa indata ce am anuntat gazda, a fost receptiva si s-a rezolvat urmatoarea zi. Oricum minusul dat, nu ne-a afectat prea mult vacanta.
O sugestie de imbunatatire ar fi sa fie o saltea mare pentru 2 persoane,si nu 2 saltele lipite.
CONTACT UNITATE
Tibi
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,