Apartament Simona din Brasov

Brasov, bd-ul Ioan Socec, nr. 87  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

   Cristina C din Alba Iulia
nota: 10
schedule sejur: 28.09.2017 - 01.10.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Spatios, curat, utilat cu toate cele necesare. Zona buna, linistita.
   Maria din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie
- Facilitati
- Curatenie
- TOT!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic
   Marius din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.10.2015 - 11.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Situat central
-Locuri de parcare disponibile
-Magazin non stop la 3 minute, o cofetarie excelenta de asemenea in apropiere pentru amatori :)
-Dotat corespunzator
-Gazda foarte primitoare si amabila
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este cazul
   Diana din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2015 - 10.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un apartament dotat cu absolut tot ce trebuie. Statia de autobuz este chiar in fata scarii , iar piata este la 5 minute . Apartamentul are mobila destul de ok , canapeaua din sufragerie fiind noua , iar patul din dormitor foarte mare si confortabil . La bucatarie totul este peste asteptari . Cat despre doamna Simona , am numai cuvinte de lauda. Descrierea este foarte simpla : serioasa ,comunicativa , sociabila. Vom reveni cu tot dragul!
   Cristian C din Padina
nota: 10
schedule sejur: 10.04.2015 - 13.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine dotat apartamentul baie foarte comodă bucătăria dotată cu strictul necesar. Iar camerele mari bine asezate si sa nu uitam ca gazda a fost foarte amabila cu noi nea explicat prasyl brasov si altele. O sa mai venim si data viitoare acolo.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimica de adăugat.
   Liliana L din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2013 - 16.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament curat, situat intr-o zona linistita, cu complex commercial in apropiere. Apartamentul are mobila noua si toate dotarile necesare. Gazda foarte primitoare.
CONTACT UNITATE
Simona Munteanu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.