adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Raysa din Brasov

Brasov , str. 13 Decembrie, nr. 9  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Raysa din Brasov


   Duran din Amsterdam
nota: 9.7
schedule sejur: 08.01.2016 - 16.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bateria de la cada a fost inlocuita cu una noua, chiar de dinainte sa ajung, deoarece chiriasii anteriori o defectasera. Telecomanda TV nefiind functionala, mi-a fost inlocuita cu una noua in aceeasi zi cand am semnalat problema. Este a 2-a oara cand ma cazez in acest apartament. Proprietara, o doamna cu deosebit bun simt si amabilitate, m-a asteptat sa ajung de la aeroportul Otopeni pana la ore tarzii in noapte, pentru a-mi inmana cheia. Chiar daca am intarziat cu mult fata de intervalul orar stabilit. Recomand tuturor. Eu unul de fiecare data cand voi mai reveni in Brasov, acesta va fi apartamentul pe care il voi inchiria si pe viitor.
   Duran din Amsterdam
nota: 8.3
schedule sejur: 14.02.2014 - 24.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pe toata perioada nu am avut probleme sau sa fi fost deranjat. Curat, spatios, comfortabil, liniste. Exista camera de supraveghere la intrarea in apartament si una spre parcarea auto, ceea ce am fost placut surprins. Chiar daca sunt functionale sau doar pentru intimidare, m-au facut sa-mi simt lucrurile personale in siguranta atunci cand sunt plecat, precum si alarma. Georgiana, proprietara apartamentului a fost cat se poate de amabila si cu siguranta voi reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Unele reparatii minore in privinta mobilierului ar fi binevenite. (balamale, rotite, cuie)
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Sistemul audio nu exista, asa cum este stipulat in anunt. Nu a fost un detaliu critic, dar mi-ar fi fost util. Mi s-a spus ca se vor ocupa de acest detaliu cat de curand.
CONTACT UNITATE
Georgiana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,