Apartament Raysa din Brasov

Brasov, str. 13 Decembrie, nr. 9  
Duran din Amsterdam

Bateria de la cada a fost inlocuita cu una noua, chiar de dinainte sa ajung, deoarece chiriasii anteriori o defectasera. Telecomanda TV nefiind functionala, mi-a fost inlocuita cu una noua in aceeasi zi cand am semnalat problema. Este a 2-a oara cand ma cazez in acest apartament. Proprietara, o doamna cu deosebit bun simt si amabilitate, m-a asteptat sa ajung de la aeroportul Otopeni pana la ore tarzii in noapte, pentru a-mi inmana cheia. Chiar daca am intarziat cu mult fata de intervalul orar stabilit. Recomand tuturor. Eu unul de fiecare data cand voi mai reveni in Brasov, acesta va fi apartamentul pe care il voi inchiria si pe viitor.

​Capacitate: 4 adulți și 2 copii în 1 spațiu de cazare
Apartamentul este situat intr-o zona linistita, intre centrul vechi si centru civic. Apartamentul are in componenta 2 dormitoare, living spatios, baie, bucatarie complet utilata si dressing.

Interioarele sunt utilate, mobilate si amenajate in dorinta de a oferi clientilor un confort placut.

Posibilitate de parcare in fata imobilului cu camera de supraveghere.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Georgiana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.