adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Promenade Apartments din Brasov

Brasov , Piata Sfatului, nr. fn  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile apartamentului Promenade Apartments din Brasov


   Marian O. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 26.06.2017 - 28.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locație liniștită, răcoare în cameră, aproape de principalele puncte turistice.
thumb_down
Aprecieri negative:
Probleme la duș la suportul de prindere. Apa de la duș nu venea constant caldă, ba venea fierbinte, ba venea rece. Aș fi dorit ca atunci când am părăsit locația să se facă în prezența unei persoane din partea firmei care să verifice totul înainte ca noi să părăsim locația, în felul acesta nu pot apărea probleme mai târziu.
   Valentina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.12.2012 - 06.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambianta, proprietarul, amplasamentul.
   Valentina din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promptitudinea cu care s-a raspuns la cererea de rezervare - in 2-3 ore mi s-a raspuns la email
   Iulian S. din Calinesti
nota: 9.7
schedule sejur: 16.04.2012 - 17.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila Mountain View isi merita chiar si denumirea in sine datorita pozitionarii si vederii ce o confera. Este o vila placuta, cu dotarile necesare unei sederi placute iar pentru cei ce iubesc linistea si muntele este un loc ideal. Aprecieri aduc si proprietarului care s-a dovedit a fi o persoana foarte amabila si cu bun simt.
thumb_down
Aprecieri negative:
In general minusuri nu am ce spune, sederea a fost scurta.
   Lorena din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 16.03.2012 - 19.03.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost liniste, totul arata ca in poze, frumos mobilata si utilata, proprietarii foarte amabili si puteau fi contactati 24/24 in caz de probleme. Ca distanta era departe de centru pe jos, dar am stiut acest lucru din start asa ca nu a fost problema.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici probleme cu centrala, dar caldura era suficienta si prea mult uneori.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,