Apartament Crisstina din Brasov

Brasov, str. Morii, nr. 3  
Nota 9.93 / 23 recenzii 10 - Excepțional !
Cristian din Ploiesti

Amplasarea față de centrul Brașovului și modul facil de a ajunge acolo, la circa 150 m este stația de autobuz cu care se ajunge în 5 mim în centru. Utilarea în ansamblu a apartamentului Personalul foarte amabil

​Capacitate: 4 adulți în 2 spații de cazare
Cazare in regim hotelier intr-un apartament la casa foarte spatios, amplasat in Brasovul Vechi - Sprenghi, o zona incarcata de istorie, la 3 min de mers cu masina pana in Centrul Istoric unde se gasesc toate punctele de interes turistic: Biserica Neagra, Turnul Allb si Turnul Negru, Bastioanele, Piata Sfatului, drumul catre Poiana Brasov etc. , si 10 min fata de Gara Brasov.

Apartamentul este situat (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check spalătorie
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Romina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.