adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Cerbul din Brasov

Brasov , str. Cerbului, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile apartamentului Cerbul din Brasov


   Tudor din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.10.2016 - 14.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizarea buna, proprietar foarte cumsecade
   Zsófia din Cluj Napoca
nota: 8.3
schedule sejur: 14.09.2016 - 19.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Relativ aproape de centrul vechi (15-20 min. De mers pe jos), aproape de statiile de autobuz. Proprietar foarte amabil. In general ne-am simtit bine, probabil vom mai reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia lasa putin de dorit...
   Alexandra Otilia din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 27.11.2015 - 29.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate utilate cu tot ce trebuie, foarte calduroase, bucataria echipata cu electrocasnice, potrivita celor care vor sa petreaca mai mult timp acolo si vor sa-si pregateasca ceva de mancare, proprietarii foarte draguti, aproape de Piata Sfatului, am avut si loc de parcare..o locatie excelenta.
   Sergiu C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.11.2015 - 08.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Propietar foarte amabil si promt...totul a decurs excelent!!Apartamentul siruat in centru intr o zona linistita.in concluzie,totul a decurs perfect.anchiriati cu incredere..multulesc prpietarului..
   George din Alba Iulia
nota: 8.7
schedule sejur: 14.11.2014 - 16.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de centrul Brasovului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Se gaseste putin mai greu parcare fiind o zona de interes.
   Catalin din Timisoara
nota: 9.8
schedule sejur: 19.03.2014 - 21.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea la aceasta garsoniera a fost excelenta, mai ales avand in vedere pretul foarte rezonabil si locatia garsonierei aproape de centrul vechi. Dupa ce am semnalat niste mici nemultumiri, totul s-a rezolvat imediat. Domnul proprietar este foarte amabil. In general, o experienta foarte placuta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici nemultumiri legate de centrala proprie, insa problema s-a rezolvat prompt.
CONTACT UNITATE
Dorin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,