adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Centrul Istoric 38 din Brasov

Brasov , str. Lunga, nr. 38  
Primesc invitația de a lăsa o recenzie doar turiștii care au solicitat cazare​ și a fost acceptată de către hotelier. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Centrul Istoric 38 din Brasov


   Manea L. din Vaslui
nota: 5.7
schedule sejur: 12.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziția excelenta, fiind situat la doi pași de centrul orașului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mirosul neplăcut din băi care se simte în toată casa.
   Angelica din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 24.07.2015 - 27.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament spatios, curat, in general linistit. Multe dotari optionale, foarte utile mai ales pt o sedere mai lunga, gen masina de spalat, fier si masa de calcat, uscator de par, iar la bucatarie toata gama de electrocasnice si accesorii.
Accesibil, am putut pleca si veni la orice ora fara absolut nici o problema, iar din zona se ajunge foarte usor in centru, si cu mijloace de transport in comun, dar si fara.
Proprietara foarte amabila, dar discreta. Am apreciat foarte mult rapiditatea si seriozitatea cu care am stabilit detaliile cazarii, mai ales ca a fost vorba de o rezervare de ultim moment.
Per total, impresia a fost una excelenta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micile minusuri tin de alcatuirea cladirii, nu de proprietari. Accesul la camere se face prin exterior, foarte aproape de ferestre, asa ca intr-adevar, mai ales seara, draperiile sunt obligatorii.
Incaperea toaletei, separata de baie, e un pic cam micuta, dar spatiul a fost utilizat eficient.
Ce ar putea fi imbunatatit e senzorul pt iluminat din curte, de langa poarta. Ar putea fi reglat sau mutat in asa fel incat lumina sa se aprinda cand se deschide poarta, sau imediat dupa, pt ca, in prezent, primii pasi dupa intrarea in curte, pe timp de noapte, se fac in intuneric complet.
   Andreea din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 04.06.2015 - 06.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, foarte aproape de centru
- Parcarea nu este cu plata desi sunt anunturi care spun asta (probabil nu au finalizat procesul de a o face cu plata)
- Apartamentul dispune de multe mici beneficii pe care nu ai dori sa le cari de acasa dupa tine insa nu sunt de regula intr-un hotel (fier si masa de calcat, uscator de par, masina de spalat, fierbator de apa, etc).
Cateva dezavantaje (desi nu tin de proprietar, asa este blocul)
- scara ar avea nevoie de o renovare
- geamurile de la camere dau spre scara exterioara (pe unde merg oamenii sa ajunga la apartamente); noi am stat cu draperia trasa
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,