adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Carpathian Residence din Brasov

Brasov , str. Carpatilor, nr. 44  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Carpathian Residence din Brasov


   Gabriel Claudiu K. din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 09.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt minusuri ne-a placut totul
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si va asteptam sa reveniti.
   Catalin din Baia Mare
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul arata exact ca si in descriere. Complet nou, confortabil, toate dotarile necesare. Curat lacrima, prosoape si asternuturi incluse in pret. Locatie linistita, izolare fonica buna, chiar daca este in apropierea unei starzi circulate. Comunicarea excelenta cu proprietarul. Desi pare mai departe de centru, pentru 10 lei taxiul, distanta nu cred ca e o problema. Nici la pas nu e prea departe. In plus ai parcare in fata blocului, Lidl este chiar langa bloc, deci ideal pentru cei ce vor self catering. Daca va fi sa mai vizitam Brasovul , vom sta tot acolo, clar.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam.
   Ungureanu din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 02.04.2016 - 04.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament cu mobila noua, ingrijit si curat. Incantat de conditii si locatie
Răspunsul unității:
Mulțumim mult pentru aprecieri . Va mai așteptam cu drag.
   Iulian din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 05.02.2016 - 07.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea proprietarului
Apartament nou
Zona linistita
Magazin la iesirea din scara

Total multumiti si vom reveni cu placere
   Cristina din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 31.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii de calitate
Mobilier de ultima generație
Poziționarea aproape de centru
Amabilitatea proprietarilor
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestii: un cuptor cu microunde si un prajitor de pâine
Răspunsul unității:
Mulțumim mult pentru aprecieri . Va mai așteptam la Brașov .
La sugestia dumneavoastra am utilat locuinta si cu: cuptor cu microunde si prajitor de paine.
CONTACT UNITATE
Kelemen
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,