adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Alisa din Bran 3 grade grade grade

comuna Bran , sat Predeluț, nr. 387  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Alisa din Bran


   Gabriel P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.04.2014 - 21.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea vilei intr-o zona retrasa, dar, totusi, aproape de centrul orasului.
Privelistea superba.
Amabilitatea gazdelor.
Curatenia.
Implicarea copiilor in diverse activitati distractive (pictatul oualelor, vanatoarea de oua).
Pretul rezonabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mirosul neplacut de la baie.
   Alexandru M. din Vladeni-dambovita
nota: 8.7
schedule sejur: 14.02.2014 - 16.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt curate, aranjate cu bun gust si o panorama de invidiat. Personalul isi da interesul pentru rezolvarea problemelor aparute. O atmosfera calda.
thumb_down
Aprecieri negative:
Temperatura din camerele de la mansarda este mai mica si ar trebui sa repare cazile (exista riscul de a se sparge).
   Catalin din Rm.valcea
nota: 5
schedule sejur: 14.02.2014 - 16.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de principalele atractii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fost cazati de Valentine`s day aproximativ 30 persoane in vila si nu au fost pregatiti deloc pentru acest eveniment care s-a transformat in parastas-lipsa muzica ,nu am am gasit in restaurant sa comandam o fanta sau o bere pentru ca NU s-au aprovizionat,dar in schimb am fost invitati sa cumparam goblenuri.
Mancarea groaznica la toate mesele inclusiv cele doua mese de dimineata unde am servit in principal oua prajite,
Foarte proasta organizare si un ospatar care nu stia ce avem la masa.Dezamagire totala.
   Renate din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 28.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune amenajata frumos, camere mari, luminoase si calduroase, personalul pensiunii deosebit de amabil, mancare traditionala buna, desi nu foarte variata.
   Adela I. din Buftea
nota: 10
schedule sejur: 23.12.2011 - 26.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte primitoare,
- curatenie,
- loc de joaca pentru copii,
- aproape de castelul Bran (aproximativ 10 min de mers pe jos).
thumb_down
Aprecieri negative:
Baile cam micute, mai ales daca intra si mama cu copilul sa il spele.
   Nicoleta H. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 22.04.2011 - 25.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila are o pozitie absolut minunata (te bucuri de un peisaj superb desi vila se afla foarte aproape de centrul statiunii), personalul este plin de solicitudine si foarte atent la dorintele turistilor, meniul si ambianta in care este servita masa sunt excelente, curatenia este vizibila la tot pasul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele sunt mobilate si decorate cu mult gust dar, difera ca dimensiuni si confort. Cea in care am fost gazduiti noi, desi relativ confortabila pentru un cuplu mai tanar, ni s-a parut putin cam mica, mai ales la nivelul grupului sanitar.
   C. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 18.02.2011 - 20.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am organizat un botez in familie. Punctele pozitive au fost amabilitatea personalului, curatenia, confortul in camere (curat si cald), decorul (in spatele pensiunii un deal f bun pentru sanius), parcare extinsa. Amabilitatea d-nei Diana Bancila (director) pentru a oferi servicii de calitate este peste ceea ce credeam ca pot gasi in Romania.
thumb_down
Aprecieri negative:
O parte din mancare a fost exceptionala, alta a fost doar ok.
Gheata in parcare.
   V. din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 15.08.2010 - 21.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apropiere de castel si de centrul localitatii, curatenie si oarecare spatiu al camerei, pat confortabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiu redus al baii; chiuveta mica si asezata foarte jos, lipsa etajerei; pisici prezente la masa, asteptand sa primeasca mancare de la turisti.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,