Pensiunea Transilvania Lodge din Bran

Bran, sat Sohodol, str. Reitesti, nr. 14  
Gabriel din Rucar

Aproape de centru, gazde calduroase, design camere placut, vedere frumoasa.

​Capacitate: 12 adulți și 4 copii în 6 spații de cazare
Se poate achita și cu vouchere de vacanta Sodexo, Up și Edenred!

Pensiunea va ofera :

6 camere (12 locuri ), dotate cu :
- baie proprie
- tv lcd led
- internet wi-fii
- cablu tv




Living mare dotat cu :
- canapea spatioasa
- tv lcd mare ( 106 cm )
- sistem audio
- zona de luat masa
- fotbal de masa
- joc de table
- joc de remy
- internet wi-fi
- baie de serviciu
- terasa cu vedere spre castel (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check șemineu
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Bianca / Adrian
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.