adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Sohodol Valley din Bran

comuna Bran , sat Sohodol, str. Valea Sohodolului, nr. 23  
​Capacitate: 38 adulți în 14 spații de cazare.
Pensiune inaugurata in anul 2015 situata in Sohodol la aproximativ 4 km de Bran dispune de 28 locuri de cazare distribuite in 9 camere duble si 5 apartamente. Toate camerele si apartamentele au baie proprie, tv, internet si incalzire centrala.

In pretul camerei turistii au acces la sauna, jacuzzi si un loc de joaca pentru copii ( in interior).Sunt puse la dispozitie 10 biciblete care se pot inchiria contra cost. . Pensiunea dispune de o curte generoasa, terasa, gratar.

In apropiere, la 50 metri exista un centru de activitati sportive: teren de squash, kankoo jumps, aerobic, tenis de masa, piscina, sala de fitness. Accesul de face contra cost.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check TV in living
  • check râu în curte
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check jacuzzi
  • check sauna
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check loc amenajat de joaca
  • check închirieri biciclete

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,