adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Oana Boutique din Bran 3 grade grade grade

comuna Bran , sat Predeluț, str. Predelut, nr. 111  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Oana Boutique din Bran


   Daniela din Bucuresti
nota: 5.2
schedule sejur: 27.12.2016 - 30.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mic dejun cantitativ si calitativ decent (nu fabulos...)
thumb_down
Aprecieri negative:
Exagerat de cald in camera fara posibilitatea reglarii temperaturii. (la -16 grade afara trebuia sa ne trezim sa deschidem ferestrele sa putem dormi)
- curatenia se face la cerere (lucru pe care nu l-am stiut)
- a fost necesar sa solicitam hartie igienica, prosoape (nu erau in camera la sosire), saci de schimb pentru cosul de gunoi)
- baia la sosire nu era tocmai curata, covorul din camera foarte murdar
- receptionerul a facut poze copilului si si-a facut poze cu copilul fara a ne solicita acordul
   Mihaela P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 21.10.2016 - 22.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune foarte curată,cu personal amabil,un colț de rai!Locul perfect pentru un concediu relaxant!Vom reveni cu siguranța!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este cazul!Totul a fost perfect!
Răspunsul unității:
Va multumim din suflet pentru aprecieri !
CONTACT UNITATE
Oana Centiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,