adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Iulia din Bran 2 grade grade

comuna Bran , sat Șimon, nr. 141  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Iulia din Bran


   C. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 03.09.2010 - 08.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, oameni de departe mai civilizati si dornici sa fie de ajutor decat in alte locuri vizitate; selectie cu bun simt a clientilor; sat linistit si curat, desi este invecinat cu soseaua Brasov-bran-rucar-pitesti, ceea ce e si un plus pentru acces auto in sat dar si la principalele obiective (si intre noi fie vorba, pina si drumul neasfaltat dintre sat si schitul invecinat, serpuit prin padure etc. e clar mai bun decat majoritatea celor din Bucuresti); magazine bine aprovizionate (a se evita plasa de la brutaria locala cu "painea cu cartofi"); pensiunea are intr-adevar o bucatarie bine echipata; lactate si branzeturi din sursa propie (am fost martor la mulsul vacilor, desi n-am avut curaj sa-mi incerc indeminarea si eu); am fost la inceput de septembrie, asa ca am prins si zile mai calde, si mai reci, si insorite si una cu ploaie (vreo 20 de ore a tot picat marunt), dar n-am avut probleme nici cu caldura (calorifere, etc. ), nici cu hidroizolatia; in plus gratarul e acoperit, foisorul la fel, au o masa cu 6 scaune si in balconul de etaj, tv functional, desi sa nu va asteptati la 120 de canale, plus cel cu meciu, dar tot sunt vreo 10-15, si, mai ales, cit am stat eu acolo, n-a `picat` cablul nici macar o data; (makes you think, right, city dwellers? );
P. S. : Toate notele le-am dat avind in vedere tariful/noapte de 50 Ron;
thumb_down
Aprecieri negative:
Faza cu nodul in papura. Poate faptul ca m-am ingrasat cu vreo 2 kile?
Serios vorbind, poate doar faptul ca daca pensiunea e full (asta vrea sa insemne plina ca la wiki), e bine sa va treziti devreme pentru a face un dus chiar fierbinte, nu doar cald; sau sa faceti dus seara, e si asta o idee, daca nu sunteti prea obositi si/sau flaminzi dupa excursia zilei (pe bune, sunt acolo locuri super-frumoase si sa mergeti pina acolo doar sa leneviti in pat, scaun, whatever, ar fi just plain stupid;
CONTACT UNITATE
Garbacea Adriana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,