adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Esenzza din Bran 4 grade grade grade grade

comuna Bran , sat Poarta, str. Valea Portii, nr. 267  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Esenzza din Bran


   Loredana M. din Slobozia
nota: 10
schedule sejur: 22.06.2017 - 25.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistea, peisajul, eleganta camerelor, amabilitatea gazdelor si pot continua la nesfarsit pentru ca am fost foarte multumiti de alegerea facuta. Este o locatie excelenta fara nicio exagerare!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut absolut nicio nemultumire, nu am constatat niciun minus. Dimpotriva, serviciile de cazare au fost chiar mai bune din descrierea anuntului!
Răspunsul unității:
Mulțumim. Oricând cu mare ,mare drag. Sa ne vedem sănătoși
   Gabriel M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.01.2016 - 08.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am inchiriat pensiunea in perioada 04.01-08-01.2016 si am fost placut impresionat de conditiile de cazare si calitatea proprietarilor.Foarte bine pozitionata fata de partia din Bran si fata de Castelul Bran, cu camere frumoase, o curte mare, locuri de parcare, foisor si gratar langa pensiune.Iar proprietarii fosrte discreti si atenti la orice nevoie a turistilor.Si ca totul sa fie ok,am avut parte si de zapada in ultimele 2 zilede sedere aici.Recomand cu caldura aceasta pensiune pentru un sejur reusit.
   Ileana P. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost anuntata rapid ca nu mai erau camere disponibile.
   Alina din Oltenita
nota: 9.7
schedule sejur: 16.05.2013 - 19.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia foarte frumoasa, curtea frumos amenajata ,curatenie. Gazdele foarte ospitaliere.
Va multumim!
CONTACT UNITATE
Petruta Bangala
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,