Pensiunea Esenzza din Bran grade grade grade

Bran, sat Poarta, str. Valea Portii, nr. 267  
Loredana din Slobozia

Linistea, peisajul, eleganta camerelor, amabilitatea gazdelor si pot continua la nesfarsit pentru ca am fost foarte multumiti de alegerea facuta. Este o locatie excelenta fara nicio exagerare!

​Capacitate: 8 adulți în 4 spații de cazare
Pensiunea Esenzza din Bran Poarta este siuata la 2 Km de Castelul Bran si 1 Km de pirtia de schi Zanoaga, inconjurata de verdeata, retrasa intr-un spatiu linistit, va ofera Liniste, Confort si Relaxare si pune la dispozitia D-voastra doar Servicii De Cazare si posibilitatea pregatirii mesei si servirea intr-o bucatarie tip bar complet utilata, doar la dispozitia D-voastra.

Pensiunea ofera cazare (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check teren de sport
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Petruta Bangala
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.