adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Dumbrava Minunata din Bran

comuna Bran , sat Șimon, nr. 239  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Dumbrava Minunata din Bran


   Vasilica din Navodari
nota: 9.8
schedule sejur: 02.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, curatenie, ospitalitate ,plus o zona superba.
   Catalina S. din Buzau
nota: 8.5
schedule sejur: 02.06.2012 - 03.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost amabil si au satisfacut orice doleanta. Mancarea pe care am servit-o a fost foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Localul unde am servit masa permitea patrunderea unor insecte, fapt ce le-a cam taiat pofta de mancare unor copii.
   Romeo B. din Tulcea
nota: 9.7
schedule sejur: 13.04.2012 - 16.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii: comunicare buna.
Servicii: foarte bune.
Curatenie: foarte buna.
Confort camere: bun.
Raport pret/calitate: foarte bun.
Distanta fata de punctele de interes turistic: foarte buna.
   Bayar C. din Constanta
nota: 8.3
schedule sejur: 30.12.2011 - 03.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde ospitaliere, mancare foarte gustoasa, foarte cald in camere, apa calda+rece non-stop, parcare privata, foarte aproape de Bran, liniste, priveliste frumoasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Greu de localizat (nu este afisat numele pensiunii), s-a intamplat ca intr-o seara sa ramanem fara apa (rece+calda), camere dimensiuni reduse la mansarda.
   Clemensevici L. din Bucuresti
nota: 6.2
schedule sejur: 05.08.2011 - 07.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
F. Bine intretinut din punct de vedere al curateniei
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista inscriptii cu numele pensiunii, ceea ce o face greu de identificat
-spatiul din camere dotate cu baie este f. mic
   Alina P. din Piatra Neamt
nota: 9.3
schedule sejur: 22.04.2011 - 25.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona este una frumoasa, personalul este amabil, raportul calitate/pret este ok.
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,