adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cristomar din Bran 2 grade grade

comuna Bran , sat Sohodol, str. Principala, nr. 80  
​Capacitate: 18 adulți în 9 spații de cazare.
Pensiunea Cristomar este situata la Portile Branului, intrarea dinspre Brasov, pe partea dreapta. Pensiunea va sta la dispozitie cu camere dotate cu bai proprii la preturi accesibile. Parcarea masinilor se face in curtea unitatii.

Va asteptam sa petreceti zile de neuitat in linistea si aerul curat din statiune!

Sala de 60 de locuri, organizam mese festive.

La Cerere se poate oferi si transport cu microbuzul pensiunii de 7 locuri.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check echitatie
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check teren de sport
  • check masaj
  • check terasa
  • check ferma proprie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check livada

Facilități camere:

  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Cristina Tampa
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,