adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Ada din Bran 3 grade grade grade

comuna Bran , sat Șimon, nr. 56  
​Capacitate: 16 adulți în 7 spații de cazare.
Pensiunea Ada se situeaza in Bran, pe strada Simon, la 2 km de castelul Bran si 4 km de partie.

Dispune de 7 camere cu bai proprii si 1 apartament. Bucataria este echipata cu tot necesarul. Sala de mese este modern utilata, avand si tv-plasma cu home-cinema.

Curtea este foarte spatioasa, masinile putand fi parcate in ea. Copiii au spatiu de joaca mare cu iarba. Tot in curte se afla si un balansoar rustic si foisorul de asemenea rustic.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check ferma proprie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check livada

Facilități camere:

  • check sobe de teracota
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Mihaela si Radu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,