Hotel Sofia din Bran grade grade

Bran, sat Sohodol, str. Bradul Inalt, nr. 41  
​Capacitate: 34 adulți în 15 spații de cazare
Situat în comuna Bran, sat Sohodol (judetul Brasov), într-un cadru natural de o rara frumusete, hotelul sta la dispozitia turistilor pe toata durata anului.

Hotelul Sofia ofera 34 de locuri de cazare în 15 camere, dintre care 9 duble twin, 4 duble matrimoniale si 2 suite oferind confortul unui hotel.

Pentru iubitorii de drumetii acesta este punctul de plecare ideal catre masivele Bucegi si Piatra (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check biliard
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check masaj
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check seif la recepție
  • check șemineu
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Adriana Sin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.