Casa Silviu din Bran

Bran, sat Bran, str. Valea Portii, nr. 316  
​Capacitate: 8 adulți în 4 spații de cazare
Unitatea se gaseste pe Poarta, in Bran, intr-o zona linistita de case, la numai 400 m de partie.

Dispune de 8 locuri de cazare, repartizate in 4 camere.
Dotari:
- curte
- foisor
- balansoar
- 2 living-uri cu tv in fiecare
- acces la bucatarie complet utilata
- wireless.

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check fermă proprie
  • check internet wireless
  • check living
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check cameră cu TV
CONTACT UNITATE
Ioana Obancea
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.